Overblog
Edit post Follow this blog Administration + Create my blog
Poems of reflection and quotes of inspiration

we give you poems and quotes to help you relax, reflect and meditate. we help the mind to become critical and develop poems just as great or greater than poemsnmore....thanks for your visit.

"Unuh Nuh Dweet" by Nikoli T. Burgher (Snr)

Unuh dweet me say unuh nuffi dweet
Unuh dweet me say unuh nuffi dweet

Nuh cause me live on the street
Out a rubbish bin me eat
Me clothes ever dutty
And me never smell sweet
You get up and a call me madman

Unuh dweet me say unuh nuffi dweet
Unuh dweet me say unuh nuffi dweet

A cause the system hard
And me never go abroad
Mek me don’t have a yard
Oh Lord
So why you get up and a call me madman

Unuh dweet me say unuh nuffi dweet
Unuh dweet me say unuh nuffi dweet

When me beg unuh a ten beg unuh a twenty
A cause me nuh eat and me belly empty
But is just a small change
A nuh plenty
So why you get and a call me madman

Unuh dweet me say unuh nuffi dweet
Unuh dweet me say unuh nuffi dweet

Stop box me, stop kick me
A God make you and a God make me
God love you and God love me
So don’t get up and call me nuh madman

Unuh dweet me say unuh nuffi dweet

Share this post
Repost0
To be informed of the latest articles, subscribe:
Comment on this post